
می گویند هر کسی نیمه ای گمشده دارد،تو اما مرد من “تمام” گمشده ی منی… و من یک “هیچ” ناتمام که با تو “هست” می شوم این “هیچ” ناتمامxa0عاشقانهxa0تو را دوست دارد… ای مرد دوست داشتنی دنیای زنانه ام……تولدت مبارک ...
ادامه مطلب
می گویند هر کسی نیمه ای گمشده دارد، تو اما مرد من “تمام” گمشده ی منی… و من یک “هیچ” ناتمام که با تو “هست” می شوم این “هیچ” ناتمامxa0عاشقانهxa0تو را دوست دارد… ای مرد دوست داشتنی دنیای زنانه ام……تولدت مبارک ...
ادامه مطلب