دلم گرفته....لحظه اوج دلتنگیم ،در خیالم غرق غرق و چشمانم نمناک و نمناک .صدای زنگ تلفن خیالم را به هم میزند عزیزی از حرم امام رضا(ع) زنگ مي زند ...میگویدآمدم پابوس امام رضا قسمت تو شود گریه ام تبدیل به هق هق میشود با مهر میگوید هر چه میخواهد دل تنگت به اقا بگو سبک میشوی .بگو .....هاج واج میشوم . گوشی رو به حرم رضوي ....صداي هياهو مي آيد....صداي زائرها....بغضم مي خشكد....اشك هايم تمام ميشود....دلم به درد مي آيد....حرفي نمي زنم....سكوت ميكنم و به هياهوها فكر مي كنم كه الان چقدر حرمت شلوغ است دردانه فاطمه....ميخواهم قسمت بدهم به جواد اما سكوت مي کنم....نمي خواهم....لبهايم سكوت اختيار كرده و ته دلم مي گويد رضا بده به رضايش....بعد ميترسم يك هو ته دلم خالي مي شود هنوز ....هنوز....هنوز....اشك هايم قل مي خورد....اشك هاي داغ و دلي سرد...پر مي شوم از گله...پر مي شوماز بهانه...پر مي شوم ازتنهاي و غربت....پر مي شوم از خواستن وسكوت...اندوهي مي نشيند در گلويم نه بغض مي شود نه مي توانم فروبدهمش...كاش جرعه اي از چشمه اجابتت مهمانم ميكردي...تو كه بلدي دعا بخواني باران ببارد..دعا كن باران اجابت امشب برايم ببارد....اخر من بلدم فقط بعد باريدن باران ايمان بياورم....وتو...آخ....تمام ایمان منی
.امشب من بي قرارم و دلتنگ....دلتنگم وبی قرار بوسیدن صحن مبارک تو .دلتنگ غریب نوازی تو .دلتنگ دیدن حاجت گرفته های تو .دلتنگ تو ام آقا جان .امشب شب تولد توست آقا جان تو را به جوادت (ع)قسمت میدم حاجت همه ی حاجت مندان را روا کنی و مرا هم حاجت روا کنی .آقا جان .....باران اجابتت را بر سرم بریز ....یا ضامن اهو
منتظر القائم ...
ما را در سایت منتظر القائم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: جمعه 13 مرداد 1396 ساعت: 11:06