می دونی چطور می شه با امام زمان دوست شد؟
نمي دوني خب اشكالي نداره متن زير رو بخون تا بدوني
راحتترين راه اينه كه به امام مهربانمون سلام بديم. همين يك كلمه. حتما ميدونيد كه سلام كردن مستحبه ولي جواب سلام واجبه. اگه به امام زمان سلام بديم حتما جواب سلام ما رو ميدند چون جواب سلام واجبه و امام زمان هم كه هيچ وقت اعمال واجبشون ترك نميشه، جواب ميدند. وقتي ما سلام ميكنيم و ايشون جواب سلام ما رو ميدند، يعني بين ما رابطهاي بوجود اومده يعني ما باهم دوست شديم!!!!!!!!!!!!!!! حالا بعد از اين سلام شروع ميكنيم به صحبت كردن و باهاشون درد دل ميكنيم.بهترين دوستي كه ممكنه كه داشته باشيم امام زمانمون. چون تمام ويژگيهاي يك دوست خوب رو داره. در غم و خوشي تنهامون نميذاره، مهربان و دلسوزه، امين و قابل اعتماده، علم و دانشش در همه زمينهها نه تنها از ما كه از همه آدمها و موجودات ديگه بيشتره- چون كه نماينده خداست و بايد از علوم بيكران الهي بهرهمند باشه - ،خداجو و خداترسه و همراهي با اون باعث ميشه كه هميشه متذكر به خدا باشيم،تجربه هزارو اندي سال رو به همراه داره، خير و صلاح ما رو ميخواد و هيچ وقت به فكر دشمني و نابودي ما نيست، از پيشرفتها و موفقيتهاي ما خوشحال و از شكستهاي ما ناراحت ميشه و خيلي چيزهاي ديگه كه به ذهنم نميرسه..غيبتشون به معناي عدم حضور نيست. ما نميتونيم ببينمشون ولي حضورشون رو با همراهيشون ميتونيم حس كنيم..امام كريم ما با وجودي كه ساليان درازيه كه دوران سخت غيبت را تجربه ميكنه و ما خبر چنداني از ايشون نداريم، اما به اخبار شرق و غرب عالم آگاهند و نسبت به مردم و مخصوصا معتقدانشون توجه خاصي دارن..لطف و عطوفتش همواره شامل حال ماست و ما بيخبريم و از يادش غافل..پروردگارا !!!!!!!!!!!!!!!مبادا ياد او را فراموش كنيم..مبادا انتظار ظهورش را از ياد ببريم..مبادا به او بيايمان شويم و در دعا و درود بر آن جناب كوتاهي كنيم
منتظر القائم ...ما را در سایت منتظر القائم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72